Valorile unui brand de succes

14 noiembrie 2017 , 136 afisari

Acest operator si-a deschis portile in Praga anului 1990, sub indrumarea a patru oameni de afaceri. Mai tarziu in acelasi ani si-a deschis si prima filiala, apoi un an mai tarziu s-a inaugurat o companie sora. In ziua de astazi, cu peste 27 de ani de experienta, brandul Fortuna este mai puternic ca niciodata, cu o cifra de afaceri colosala.

Viziunea de baza a grupului a fost de la bun inceput ideea de simplitate si asta a fost catalizatorul ce le-a permis sa creeze o platforma sigura, dinamica si usor de utilizat, ce pune la dispozitia clientilor cele mai populare jocuri casino, metode inedite de a face bani si nenumarate cai de distractie. Avand in vedere ca s-au consacrat, an dupa an, in functia de lider de piata, nu ar fi putut sa ajunga in aceasta pozitie fara oameni cheie, care au putut directiona compania astfel incat sa se adapteze pietei.

Ce valori creaza un brand de succes si viziunea unui antreprenor

Cu o experienta de peste 11 ani in domeniu, Monica Voicu a preluat functia de CEO al acestui brand, cu misiunea de a deveni numarul unu pe toate pietele de divertisment in Romania. Cu o intelegere ampla asupra pietei jocurilor de noroc, Monica a ajutat la crearea unui departament finaciar si contabil folosindu-se de experienta anterioara, cu o echipa motivata la baza. In momentul de fata, Fortuna numara peste 750 de agentii, gata in orice moment sa livreze serviciile pe care clientul si le doreste, iar acestea vin la pachet cu o oferta diversificata, un mediu placut si un serviciu de relatii clienti imbatabil. Pentru finele acestui an nu isi doreste un anumit numar de sucursale noi, ci isi doreste ca in toate agentiile deja deschise sa domneasca un singur criteriu: excelenta. Odata ce acest obiectiv este atins, Monica Voicu este sigura de faptul ca pozitia lor in piata se va consolida.

Cu toate ca sunt destul de concentrati pe segmentul terestru, acum un an de zile au lansat si segmentul online, iar in momentul de fata concureaza cu cei mai mari operatori din Europa pentru pozitia de lider. Chiar daca industria jocurilor de noroc online este la inceput in Romania, clientii se pot bucura de o oferta destul de diversificata si exista planuri de a dubla sau chiar tripla numarul de jocuri, in viitorul apropiat!

Succesul, motivatia si increderea

Compania numara 1200 de angajati in momentul de fata, sau 1200 de “asset-uri”, cum ii numeste Monica Voicu. Ea recunoaste meritele unei echipe de succes si calitatile acesteia si spune ca o echipa este fundatia oricarui brand de renume.

Inarmata cu un plan de marketing bine definit, ea doreste sa diversifice portofoliul companiei pe segmentele: pariuri sportive, jocuri de cazinou si cazinou online, oferind promotii din ce in ce mai avantajoase, care ii vor separa de orice competitor. Avand in vedere stadiul actual al pietei, dinamica acesteia si calitatea clientilor, este convinsa ca va reusi sa puna numele Fortuna pe buzele tuturor jucatorilor si sa le ofere servicii de o calitate ireprosabila, avand la baza trei valori: Ambitie, Incredere si Respect!

Comentarii

Newsletter