INGENO... un nou concept de shopping online orientat spre Customer Care

23 februarie 2016 , 340 afisari

INGENO, brandul clujean de referinta in domeniul amenajarilor interioare si a serviciilor de design interior, a lansat un concept inovator de magazin online.

Citește si: INGENO... un nou concept de shopping online orientat spre Customer Care

La  trei luni de la inaugurarea showroom-urilor la Cluj si Bucuresti, INGENO prezinta, in cadrul unui modul de vanzari online, idei de amenajare cuantificate, mobilier customizat si o gama completa de item-uri necesare obtinerii interiorului visat. Clientii pot vedea CUM se amenajeaza, dar mai ales CAT ii costa amenajarea respectiva. Au viziunea de cum ar trebui integrata o anumita piesa in propriul decor sau pot solicita un decor de ansamblu, inspirat din interioarele prezentate pe site.

Interfata prietenoasa si intuitiva a magazinului ii ajuta in acest sens, oferindu-le o experienta unica, simplificata de cumparare, pe care alte magazine online n-o ofera. Clientul doar alege produsul, completand un scurt formular de contact, iar restul etapelor prevazute de clasicele structuri e-commerce, sunt preluate de echipa de suport INGENO.

Citește si: Cumpara un uscator de rufe Electrolux, si primesti o reducere echivalenta cu valoarea energiei consumate de acesta timp de 2 ani

Se aduce astfel un plusvaloare clientilor, prin abordarea personalizata a acestora si economisirea timpului lor. Este pusa la contributie expertiza vasta a companiei in domeniul decoratiunilor si al serviciilor de design interior, dar si initiativa revolutionara de a oferi clientilor - cu maxima atentie la bugete - mai mult decat un simplu produs, mai exact, o atmosfera, inspirata de personalitatea lor.

Oferta magazinului online acopera tot necesarul unei locuinte sau birou, axandu-se pe accesorii, textile decorative si mobilier customizat, creat, la comanda, in atelierele INGENO&Partners. 

Comentarii

Newsletter