Tendinte in design-ul de evenimente: in 2016 se poarta aranjamentele florale salbatice si cele ombre

03 martie 2016 , 465 afisari

In 2016, aranjamentele florale, fie ca vorbim de cele pentru nunti, fie de cele pentru evenimente corporate, se vor evidentia prin stil si simplitate. Exista doua tipuri de aranjamente care sunt la moda in acest an: cele “de gradina”, definite prin salbaticia si libertatea formei, verdeata din abundenta, alaturarea dintre flori si fructe, plante suculente sau crengi inflorite, si aranjamentele ombre, efect care se obtine cu ajutorul florilor in diverse nuante ale aceleiasi culori. 

Recomandarea mea pentru cei care isi pregatesc nunta este sa incerce sa personalizeze fiecare masa. Nu trebuie sa arate totul la fel, pentru ca se creeaza monotonie. Este important sa tinem cont de personalitatea noastra atunci cand alegem aranjamentele florale, acestea trebuie sa ne reprezinte.”, designer floral&owner, Irina Sandu-Plati, la Imperioso.

In ceea ce priveste locurile preferate de organizatori pentru desfasurarea evenimentelor, ballroom-urile nu mai sunt printre favorite, acestea fiind inlocuite de gradini, conace boieresti, acoperisuri inalte sau chiar hambare. Iar daca vorbim despre mobilier, trebuie remarcat faptul ca in acest an, mesele dreptunghiulare lungi sunt considerate o marca a elegenatei in cadrul evenimentelor de orice tip.

In materie de culori, anul 2016 va fi dominat de pasteluri inghetate (rose quartz si albastru serenity, culorile vedeta desemnate de Intitutul Pantone), de straluciri metalice, dar si de clasicul all white.

Nevoia de a apela la un designer de eveniment s-a extins in ultimul an in sensul ca am avut cereri diverse de realizare de proiect, de la sedinte foto, styling sau designul unei incaperi dintr-o locuinta privata, la design de vitrine de magazin. Se observa o fidelizare a clientilor de la an la an, dar si o mai mare implicare a acestora in realizarea unui proiect din ce in ce mai complex.”, designer floral&owner, Irina Sandu-Plati, la Imperioso.

Plecand de la ideea ca orice eveniment trebuie sa fie unic si sa imprumute din personalitatea oamenilor sau a brandului pentru care este creat, a fost lansat Imperioso, un atelier-concept de organizare de evenimente cu personalitate.

 

 

 

Comentarii

Newsletter