97% dintre români îşi cumpără casa de pe internet

16 septembrie 2016 , 4355 afisari

Laptop, tabletă sau telefon, locuinţa ideală vine de pe internet. 97% dintre români caută mai întâi online, pentru ca mai apoi să treacă la vizionat. În topul preferinţelor sunt apartamentele cu două camere, care înregistrează o creştere faţă de anul trecut, cu 8%. Nu de aceeaşi atenţie se bucură apartamentele cu trei camere, a căror cerere s-a redus cu 13%.

Cât sunt oamenii dispuși să cheltuiască

Cei care îşi caută o locuinţă în Bucureşti nu vor să cheltuiască mai mult de 81.000 de euro pentru zona centrală, potrivit unui studiu ImoResearch, realizat la cererea portalului DezvoltatorImobiliar.ro. Cifrele arată şi că oamenii sunt dispuşi să dea cel mult 68.000 de euro pentru o locuinţă dintr-o zonă semicentrală a Capitalei, 58.000 de euro pentru cartierele limitrofe şi maximum 65.000 de euro pentru o locuinţă din apropierea Bucureştiului.

Tinerii până în 35 de ani caută, în principal, apartamentele cu două şi trei camere, în vreme ce, după această vârstă, cumpărătorii devin interesaţi de locuinţe spaţioase şi se orientează către case şi vile. Studiul realizat de DezvoltatorImobiliar.ro indică o scădere a bugetului alocat pentru achiziţia unei locuinţe. Dacă la finalul anului trecut, tinerii căutau locuinţe cu preţuri între 50.000 şi 70.000 de euro, intervalul a coborât acum la 40.000 – 60.000 de euro, susţine Adriana Gheorghe, Marketing Manager DezvoltatorImobiliar.ro.

Târg Imobiliar Online

Cei mai mulţi accesează site-urile de imobiliare de acasă, fiind atraşi în special de imagini, foto şi video. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, portalul DezvoltatorImobiliar.ro va lansa în luna martie, timp de o săptămână, Târgul Imobiliar Online din România – TIOR.

 Vizitatorii târgului vor fi la un click distanţă de locuinţa visată, în mod gratuit. Peste o sută de ansambluri rezidenţiale din toată ţara vor fi prezentate virtual, pentru ca cei interesaţi să poată trăi experienţa unei vizite adevărate, din confortul propriei locuinţe. Estimăm peste 200.000 de vizitatori, un număr incomparabil cu orice târg imobiliar clasic, adaugă Adriana Gheorghe, Marketing Manager DezvoltatorImobiliar.ro.

Programul târgului va fi între orele 10.00 - 20.00, deci acelaşi ca al unui târg clasic, numai că totul se va desfășura online, din fața laptopului, a tabletei sau a telefonului. Astfel, vizitatorii vor scăpa de aglomeraţia de la stand, de timpul petrecut în trafic şi de căutarea locului de parcare şi vor avea toate informaţiile într-un singur loc, fără a plăti nicio taxă de intrare.

La TIOR, vizitatorii vor găsi cea mai largă gamă de locuinţe noi. Acestea vor fi prezentate într-un mod accesibil, complex, dar mai ales complet: tururi virtuale, filmări aeriene, prezentări video, dar și flyere, pliante sau mape de prezentare. Una dintre inovaţiile Târgului Imobiliar Online Român - TIOR este interacţiunea privată directă dintre expozant și vizitator, cu ajutorul unui chat online. În acest fel, fiecare întrebare îşi va găsi răspuns prompt şi complet. Totodată, cei care aleg să viziteze TIOR, pot participa la concursuri şi pot beneficia de reduceri pentru locuinţele prezentate în cadrul târgului, completează Adriana Gheorghe, Marketing Manager DezvoltatorImobiliar.ro.

Târg Imobiliar Online din România – TIOR se lansează pe 1 martie 2017 şi va fi deschis timp de 8 zile. Va fi disponibil la adresa http://www.dezvoltatorimobiliar.ro/targul-imobiliar-online. Dezvoltatorii imobiliari vor vedea în timp real câți vizitatori au accesat standul cu ajutorul unei console de monitorizare online şi vor primi statistici la finalul fiecărei zile despre numărul total al vizitatorilor.

Comentarii

  • costica pacuraru

    01 octombrie 2016 12:47

    Cel mai important moment este acum!Activitatea este usoara si eleganta, plus ca nu e nevoie sa recrutezi oameni in retea. Trebuie doar sa te implici cu seriozitate si sa-ti cladesti un viitor mai bun. Cere acum mai multe detalii la adresa de email pacurarucostica1963gmail comhttpbit.ly29ypMJN

    raspunde comentariului

Newsletter