LifeStyle

STIHL Romania investeste 5 milioane de euro in reconfigurarea retelei de distributie

Compania STIHL a inregistrat o crestere de 10 procente a afacerii in 2015, avand o perspectiva consistenta de dezvoltare in acest an. Motorul de crestere este reprezentat de motoferastraie, dar si de grupa de motocoase, care a avut o evolutie cu  15 procente fata de 2014.

“De anul trecut am demarat o serie de proiecte care vizeaza o crestere cantitativa a retelei, dar in special una calitativa. Practic, am intrat intr-un amplu proces de reamenajare a spatiilor comerciale si de service, care ne determina sa apreciem ca ne aflam in cea mai dinamica perioada a companiei. Acest proces va continua si pe parcursul acestui an, estimand ca pana la sfarsitul lui 2016 vom avea o treime din retea reconfigurata dupa noi standarde vizuale si de functionalitate”, declara Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

In prezent in reteaua STIHL sunt aproximativ 300 de magazine, pe o suprafata totala de 13.000 mp, efortul investitional  pentru reconfigurarea stilistica si functionala ridicandu-se la 5 milioane de euro. “O particularitate specifica a acestui proiect este ca orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 mp, fapt care va transforma spatiul respectiv in ceea ce noi numim flagship store STIHL. Este nivelul cel mai inalt de prezentare si functionare pe care un spatiu STIHL il poate atinge. Pana anul viitor avem planificate inaugurarea a 49 de astfel de spatii, in 2-3 ani numarul acestora putand sa ajunga la 60”, precizeaza Ioan Mezei.

“Am propus acest concept dealerilor STIHL inca din 2014, de atunci am reusit sa-l implementam in 26 magazine. Mesajul pe care l-am primit din retea a fost unul extrem de pozitiv si, iata, ca in acest an vom avea deja inaugurate magazinele cu cel mai inalt standard de prezentare din piata. Conceptul este unul revolutionar chiar si la nivel global STIHL, astfel ca Romania a functionat initial ca piata pilot de implementare si acum poate sa furnizeze know-how pe acest sector pentru restul lumii unde compania  STIHL este prezenta. ”

La nivel international STIHL a anuntat in 2015 o crestere de 10,4% la opt luni, atingand o cifra de afaceri  de aproximativ 2,3 miliarde de euro. Compania germana intentioneaza sa investeasca 1 miliard de euro in dezvoltare pana in 2018.

Despre compania STIHL

In prezent, reteaua STIHL din Romania este formata din 200 de dealeri, care opereaza 300 de magazine si spatii de service.  STIHL este o afacere de familie originara din Germania, fondata in 1926 de catre Andreas STIHL. Veniturile grupului  in 2014  au fost de 2,9 miliarde de euro, in crestere cu 5,9 % fata de 2013. STIHL numara peste 14.200 angajati, detine 6 fabrici, 34 de centre nationale de vanzare, fiind in contact cu  120 de importatori si avand o prezenta in 160 de tari. STIHL Romania este o companie detinuta 100% de firma mama si a fost infiintata in 1997. In prezent STIHL Romania importa motounelte sub brandurile STIHL si VIKING.

Related posts

Produse pentru amenajarea și întreținerea unei clădiri de birouri

Adina Meyers

Bonami​ ​împlinește​ ​un​ ​an​ ​alături​ ​de​ ​clienții​ ​din​ ​România

Adina Meyers

Expozitia: Numitorul Comun – Moartea

Adina Meyers