LifeStyle

Mărimea farfuriei contează de fiecare dată

Pentru a-i face pe clienți să revină iar și iar, bucătăriile restaurantelor încearcă diferite trucuri și țin foarte mult la criticile clienților. Celebra zicală ”clientul nostru, stăpânul nostru” s-a transformat acum în ”clientul nostru, criticul nostru culinar”  în locurile care vor să țină pasul cu gusturile românilor.

Trendurile ultimilor ani arată că românii au din ce în ce mai mult cultura mâncatului la restaurante și preferințele înclină din ce în ce mai des în favoarea ieșitului la restaurant, în detrimentul gătitului în casă.

Și, de ce n-ar fi așa? Chefii autohtoni își desăvârșesc meniurile și câștigă inimile clienților pe zi ce trece. Evident, nu este o muncă ușoară. Ce te faci când ai restaurantul plin-ochi și știi că nu poți livra altceva decât excelență? Dacă vrei să-ți fidelizezi clienții, fiecare fel de mâncare trebuie să fie cel puțin la fel de bun ca precedentul. E o luptă strânsă și o concurență acerbă în domeniu – doar cei mai puternici rezistă. Ori, cei puternici știu că au un aliat de încredere în baza pentru mâncăruri Fant de la Podravka, dedicată industriei HORECA. Asta pentru că în bucătăriile marilor restaurante timpul este cel mai prețios ingredient secret. Clienții pofticioși așteaptă să fie serviți iar timpul de așteptare trebuie să fie cât mai scurt. Produsele Fant reduc considerabil timpul dedicat gătirii și tu poți să-ți delectezi clienții cu preparate delicioase, care îi vor face să mai ceară o porție, sau, să complimenteze bucătarul.

Chef Liviu Balint, finalistul de la MasterChef și ambasadorul Podravka, a recunoscut că nu este ușor să fii întotdeauna pe placul clienților din restaurante. Din primul moment în care se așează pe scaun, clientul are așteptări iar preparatele trebuie să fie pe măsură. Chef Liviu Balint are încredere în preparatele devotate industriei horeca de la Podravka: ”În restaurante calitatea nu se numără în grame, ci în kilograme. Fiecare preparat este supus jurizării iar fiecare client este de fapt un membru al juriului.” Fie că vorbim despre aromatele tocănițe, fie despre savuroasele supe creme sau nelipsitele sosuri, produsele Fant își aduc contribuţia și îți permit să diversifici meniurile preparând rețete tradiționale şi internaționale. Iar gustul nu poate fi altfel decât excepțional pentru că în joc este chiar reputația restaurantului tău. Odată câștigați, clienții nu devin mai îngăduitori ci, din contră, trebuie surprinși constant – pentru că laudele lor îți aduc clienți noi.

Industria gastronomică este una dinamică, toată lumea știe asta. Dacă nu ar exista pasiune și câteva ajutoare de încredere, n-ar exista nici restaurante faimoase. Cu Fant de la Podravka nu-ți rămâne altceva de făcut decât să inovezi printre arome. Succes!

Related posts

A început de jos, dar și-a îndeplinit visul! Povestea unui tânăr antreprenor care a cunoscut succesul!

Adina Meyers

Genți din piele naturală – versatilitate, rezistență și aspect deosebit

Adina Meyers

Ce activități puteți practica zi de zi pentru câteva momente de relaxare?

Adina Meyers